Nej nej, inte hjälpte det där inlägget igår heller

Ena dagen vill man bara lägga ner alltihop och inte skriva ett ord till, men sen när man ser att det är så många som läser så vill man ändå fortsätta, av någon anledning. Jag delar med mig, men inte ni :p suck. Sen är det såklart skönt att skriva av sig lite då och då, och det bästa är väl att kunna gå tillbaka och se vad man har gjort med sitt liv. Som en dagbok, en officiell dagbok som man bara skriver A och inte B i.

Nåjaaaa. I natt gick det inte bra alls att sova. Måste ha somnat runt o4.oo och sov väldigt oroligt hela natten. Vid halv nio väckte Jeppus mig och var riktigt galen. Han väckte mig genom att putta och puffa och kraffsa på mig för att han var så myssugen. Han liksom la sig i ansiktet på mig och gnällde när jag inte orkade pilla på han. Så brukar han annars bara göra på kvällen när man ska sova. Knäppis där!

Så jag vaknade med inte allt för pigga ögon idag, och känner att den här dagen blir seg om jag inte gör någonting åt det. Så nu ska jag springa iväg till gymmet. Sen hem och duscha med inpackning, städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, läsa lite ur Ego Girl och se var resten av kvällen bär åt.  


Bild från i lördags.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0