Nu vill jag bli stor, på riktigt

Nu har jag kommit in i ett stadie när jag bara vill plugga och lära mig en massa saker. Att bli någonting!
I lördags när jag & Boo låg och spelade Need 4 speed, så ploppade det plötsligt upp i mitt huvud vad jag vill utbilda mig till. Bara poff, från ingenstans. Jag vill bli hundförare till narkotikahundar i tullen. Har inte haft en tanke på det förrän nu. Men vet att jag skulle tycka det var skitkul, intressant och spännande. Jag älskar hundar och tycker att det är intressant med droger (tolka  det  inte  fel  nu). Så idag har jag mailar lite olika utbildningar och hoppas på ett bra svar.

Sen kom jag på att jag skulle vilja kunna någonting som man kan jobba lite extra/svart med. Då kom jag på den ultimata idéen att göra en intensivutbildning som frisör. Det finns en på 2 månader (mycket intensiv) och en på 3 månader (intensiv) i Sthlm. Vore ju kanon. Så nu har jag beställt hem lite kataloger och så, så får vi se var detta leder.

Jag känner att jag är på G nu :)






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0