På Caffé Ritazza

Hoho.
Nu sitter jag på Arlanda och dricker kaffe & äter chokladmuffins. Fick väldigt svårt att slita mig för att ta mig hit, men det gick tillslut. Om en halvtimme går planet, och om sammanlagt 2 timmar står jag in my old apartment. Låg och pratade om sushi igår, och jag kom på att det är typ den enda saken förutom räkor som är billigare i Norge, så det ska jag äta idag! Punkt slut. Gå till vårat gamla hak :) Shit, vad konstigt det här kommer kännas.. Det är liksom ett liv långt bort som känns som att det aldrig har funnit, men jag vet att när jag väl kommer fram och har varit där i en kvart kommer allt kännas somvanligt igen, nästan allt iallafall.

Har inte så mycket mer att skriva direkt. Så, hejdå Sverige!!

Love Elin


Kommentarer
Postat av: josse

...och välkommen tillbaka "hem" till Norge! :) ååååh va kul, nu kommer du när som helst kan jag tänka mig <3

2009-10-14 @ 17:27:07

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0