Stackars min plånbok

Fick nyss reda på att jag inte ska jobba i helgen, pga missförstånd från någon av oss. Skönt & kul kan ni tycka, men min stackars plånbok blir lidande. Den här helgen skulle jag ha jobbat som Mumin i Norrköping, och som Tom & Jerry i Linköping. Det skulle alltså betyda att jag skulle ha fått ihop det till hela hyran + lite till. Fan. Har frågat på Kalas om jag kan jobba där istället, men det var too late eftersom det redan var fullsatt med personal. Fan igen. Då kommer jag alltså vara helt ledig i helgen.. Ska på bio ikväll, sen vad som händer imorgon får tiden utvisa. Vet flera fester som kommer sluta med utgång, men åååh, ge mig en trisslott med 1 miljon på tack.  

Men en bra sak är att jag fick reda på att jag åker till Oslo redan på onsdag :D Åh, jag saknar Josse så det gör ont. My best friend, 4 ever and ever. Den enda jag kan säga allt till. Min andra halva. Kommer stanna där minst en vecka. Ska kolla lite om det finns nå jobb på ca 2-4 veckor, så isåfall stannar jag nog så länge, om det är okej för Kalas vill säga. Men det ska nog inte vara några problem när vi fått in 3 nya som också vill jobba lika mycket som vi andra.

Nu ska jag ta en solig promenad med min tuss. Ska lämna in en bok och posta ett brev.

(Kom ihåg att skicka mail om lösenord!!)


En gammal bild på oss från Sälen, love u.


Kommentarer
Postat av: sara

följ med till lotten imorn tkr jag :)behöver jag maila om lösen?

2009-10-09 @ 18:36:47
Postat av: josse

4 ever and ever, det är helt sant! Saknar dig tokmycket jag med! Ingenting är lika kul utan dig :( Även om vi har "tråkigt" eller ingenting att göra, så är det aldrig tråkigt ändå! Saknar det, saknar allt med dig! Men snart återförenas vi, och jag HOPPAS innerligt mycket att du stannar flera veckor så vi kan bli helan och halvan igen för ett tag <3

2009-10-10 @ 16:48:16

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0