Tillbaka i grannlandet

Då var man Oslo-bo för ett tag till igen då. Har sittsår efter bussresan! Satt i samma ställning i 8 timmar, pjuuh. Var så trött så jag inte orkade gå ut i pausen i Karlstad. Och jag var så trött att jag inte ens orkade gå på toa trots att jag höll på spricka av kissnödighet. Då får man ont i rumpen tillslut :)

Imorgon är det dags att börja leka vuxen och börja jobba. Kl 11 ska jag vara där imorgon, så får lite sovmorgon iallafall motför vad jag har haft de senaste dagarna.

Nu ska vi poppa popcorn och kolla på Ballar av stål.
C u!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, skönt att du har kommit fram. Måste vara oliderligt att sitta i samma ställning så länge. Hoppas det går bra för dej på jobbet. Spelar in ditt favvo program´, ensam mamma söker tills du kommer hem igen. Ha de.

2009-10-26 @ 11:39:57

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0