Vi människor

Det är facinerande hur olika människor kan vara. Vissa är genomgoda, vissa är mänskliga och vissa är verkligen genomonda.  



Och just nu är jag så jääääävla förbannad över hur trångsedda vissa människor kan vara! Här gör man allt man kan för att det ska ordna sig ändå. Lägger ut pengar som man inte har, på annonser, för att hjälpa till. Får massa bra svar. Men vad får man tillbaka?! Bara skit kastad rätt i trynet! Så nu har jag bestämt mig för att inte vara den snälla Elin som lägger sig och ger upp, så nu får du fan skylla dig själv om du inte vill ha min hjälp.

Nej, jag måste byta ut vissa ur min umgängeskrets. Seriöst. Alltför många tror att jag är en dörrmatta man bara kan trampa på och torka av sig allt skit på. Just nu vill jag stanna här i Oslo hos mina fina vänner for ever. Eller bara gråta ur min ilska i mammas famn som när man var liten.. Hatar detta. Men nu har jag bestämt mig att detta får bli slutet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra elin, det är kanske bra att byta ut några ur din umgängeskrets, det är nog lika bra det. Stå på dej. Du vet vad jag tycker.

2009-10-28 @ 15:39:28
Postat av: josse

Elin, jag kommer alltid finnas før dig och stå på din sida, forever and ever <3

2009-10-28 @ 15:58:40

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0