Då kör vi

Dåså, mina kära vänner.
Då var det dags att få känna på lite helg. Först och främst fika med någon Jesper, sen vidare till min blivande lägenhet där Hanna & co befinner sig. Sedan blir det utgång och jag kommer att få träffa Åsa! Wiie. Jag är så glad över att Uppsala är en av Sveriges bästa studentstad, och att på så vis vänner som man aldrig hade anat att de skulle flytta i närheten av en, verkligen flyttar till samma stad. Nice. Ännu bättre kommer det bli när jag flyttar in till stan, exakt 26 dagar kvar! (Men Hanna, jag kommer nog smygflytta in lite då & då)

Ha en fin helg allesammen!


Lite gamla bilder från när Åsa bodde hos oss i Osloo:


Jag, Josse & Åsa

Lotta, Jag & Åsa


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0