Att ha en stjöstjärna som bästa vän

Har precis sett på Idol och ätit fruktsallad. Och nu sitter jag och läser om... tadaaaa.. Svamp-Bob Fyrkant!

På lördag ska jag vara Road Manager, och alltså gå bredvid Svam-Bob, inte innuti. (Tack gode Gud för det, då jag annars inte ens hade hunnit duscha förrän jag ska vidare att jobba på krogen..) Därför måste jag vara lite påläst och vara beredd på att svara på barnens frågor som de har, då Svamp-Bob själv har väääldigt ont i halsen och inte kan prata. :) Nu vet jag b.la att han bor i en ananas på havets botten, arbetar som grillkock på resturangen Krångliga Krabban, hans största hobby är att fiska maneter, han har en snigel, Gary, som husdjur och Svamp-Bobs motto är "Jag är redo! Jag är redo! Jag är redo!". Hans bästa kompis heter Patrick Stjärna som är arbetslös, då han är för inkompitent för att kunna behålla ett jobb.  

Okej, det här borde jag klara..

  


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0