Blood in blood out

Söndag.
Kom hem från Uppsala ganska tidigt idag. Blev inte så sent inatt. Sov väl runt 05.00 då mina ben svek mig helt.  Har inbyggd stegräknare på mobilen, och jag har gått i genomsnitt 10 000 steg var 3:e timme på jobbet. Man ska gå 10 000 per dag (på 24 timmar), så om ni vill genomgå en bantingskur är det bara att börja jobba som jag ;) Har gått ner några kilo på de här veckorna kan jag säga..   

Har iallafall haft en kul jobbarhelg, igen! Gått på några blåsningar från knäppa kollegor, hört en massa fylleprat, diggat till bra musik och blivit nerduschad av diskplocks-chefen. Precis som det ska vara!  

I lördags innan jobbet åkte jag till Linda, där det var lite folk som var partysugna. Började att köra dem till Willys i den hoppande bilen. "Var är gasen? Oj, där var inte backen! Jag ser inget!" EN sak är säker, en Polo ska jag aldrig köpa, haha. Sen när vi kom tillbaka såg vi att jag hade kört med handbromsen i hela vägen. Så bra var den! (och jag). Efter lite snacksinköp så satt vi oss och spelade spel med vin till. Väldigt trevligt, men jag blev tvungen att cykla ner till jobbet ganska snart. Nästa lördag är jag ledig så då får det bli en längre kväll som slutar med utgång! Klappat och klart. Sen kommer jag nog inte vara ledig förrän den 7 november..

Dags att gå ännu fler steg, den här gången med Jeppus!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0