Födelsedags_kalas_

Idag är det mammas födelsedag! Så nu sjunger vi:
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år!
Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år!
Hurra hurra hurra!!
 

Yeees.
Helgen är över, och nu börjar den lugna vardagen. Jag är för lat för att söka mer jobb nu när jag har fullt upp i helgerna. Är liksom helt slut på måndagen.. Helgen som kommer, kommer jag även jobba som Svambob Fyrkant + på krogen så det kommer inte bli mycket sömn då inte. Jag som är så rädd för att jag bli svimfärdig i huvudet igen, som jag ofta blir när jag inte sover ordentligt. Sen känns det bara onödigt med Svampbob när jag blivit erbjuden pengar av mamma för att inte jobba. Så jag tjänar liksom ingenting på det.. Men men, när det är brist på folk och när man har tackat ja till ett uppdrag så får man stå sitt kast. Och krogen verkar vara omöjligt att få ledigt ifrån nu när det är löningshelg..

Jaja, jag hade iallafall jättekul i helgen! Man kommer in i det mer och mer, och lär känna mer och mer roligt folk. Det blev efterfest med grabbarna efter jobbet i lördags, så kl 09.00 var jag redo att lägga mig i sängen för att sova. Vadå vända på dygnet?



Linda & Jag i fredags


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0