I feel happy in my hoodie on a friday

Nej, nu har jag lyssnat på Winnerbäck alldeles för mycket. Börjar långsamt känna mig down och det vill jag verkligen inte göra nu! Hans nya låtar tar tid att lära känna, men favoriten just nu har iallafall blivit Järnvägsspår.

Nu har jag bytt till min favoritlista på Youtube, och humöret går upp på en gång. Det är fredag och jag ser verkligen fram emot att få jobba på mitt roliga jobb! Har faktiskt saknat kollegorna (och musiken!!) under den här veckan. Jag börjar inte förrän kl 22.oo, men jag åker nog inte lite tidigare och tar en kaffe och chillar lite med Alex innan jag börjar :)  

Och imorgon, efter att ha fått sovit ca 2-3 timmar så ska jag upp och vara RM till Svamp-Bob Fyrkant. Vi kommer att hålla till på Draget i Uppsala, så om ni vill hälsa på Svamp-Bob och kanske få en kram eller en ballong, kom dit :) Sen är det dags för Kalas igen på kvällen. Full rulle i helgen alltså, and no sleep.



Bliss n eso - Happy in my hoodie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den här låten känner jag igen. Spelades inte dn när Jocke o pappa dansade ute vid poolen?

2009-09-26 @ 10:36:14
Postat av: elin

Vet inte, men det gjorde den säkert..

2009-09-27 @ 15:39:15
URL: http://elpejlin.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0