Lives and live time

Då har helgen passerat, vilken har varit toppen!
Det började med att jag fick jobb! Så på fredag börjar jag jobba på Kalas, den nyöppnade krogen i Uppsala. Moget namn för övrigt, nu när de ska satsa på lite äldre diggare.. hmm. Aja, nu när det kommer att vara min arbetsplats typ alla helger framöver så tänker jag hjälpa till ordentligt att få ordning på det där :) Så folkens, nu vet ni var jag kommer finnas på fredag & lördagarna, långt in på natten.. Och om ni är under 20, kom inte dit ;) haha.

Efter lilla mötet om jobbet så åkte jag direkt till Hanna och min blivande lägenhet. Där var tjejerna samlade och det slutade med att jag mötte upp Åsa utanför BJ (där vi inte kom in) så då gick vi till Platina istället, och dansade loss. RIktigt kul att träffa henne! Vi skulle precis gå in på max och dra en liten måltid när klockan började närma sig 04, då jag fick min svim-attack som jag har fått rätt många gånger nu på sista tiden :s usch, väldigt obehagligt.. Fick iallafall hoppa över maten och sätta mig ner så gick det över tillslut. Vaknade dagen efter och sov från och till till kl 18, då jag var "tvungen" att följa med till Willys och handla grönsaker, chips & dipp. Avslutade den meningslösa dagen med tv-tittande med Hanna, Rikard & Sara, myspys.

Och nu sitter jag i mitt nyrenoverade rum som doftar doftljus och är allmänt trevligt, och väntar på att klockan ska bli 19 så att jag får gå på träning! Skönt att komma igång igen. Måndagar & onsdagar är bokade än så länge.   




Ett litet smakprov på mitt rum, som jag målat och fixat på egen hand.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0