Nu måste bara snoret försvinna

Godmorgon alla fina.
It's a rainy day och det var verkligen omöjligt för mig att komma upp imorse. Kom upp så sent som kl 13 trots att jag inte gick och la mig allför sent i går. Mamma verkade vara ganska trött hon med när hon först kom och väckte mig, sen efter 5 min låg hon & Jeppus och snarkade bredvid mig, haha.

Äntligen har jag tagit ur tummen ur arslet och fixat tid för att hämta ut mitt gym-kort. Här ska tränas! Hösten är ju här och då gäller det att få rutiner på sådant. Det bästa är att gymmet har öppet från morgon till kväll, varje dag, så nu när jag är sysslolös på dagarna kan jag gå dit redan när jag vaknar. Förut har det bara varit öppet från 16-22 och då brukar det vara proppat med folk, och då har det lätt blivit att man tappat motivationen. Men det kan jag inte skylla på nu alltså.. Gymmet har blivit så himla fräscht nu också, det finns verkligen allt man behöver + lite till, för fjuttiga 600:- per halvår.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0