Premiär för Kalas

Hoho. Då var dagen D här. Premiäröppningen av Kalas i Uppsala. Alltså även premiärstart för mitt arbete! Var där igår på möte, och det här kan ju verkligen sluta hur som helst. Sjukt mycket att hålla reda på! Men med hjälp av alla goa arbetskollegor så kommer det nog gå fint tillslut! Framför allt kommer det bli kul!

Är faktiskt lite, eller ganska mycket, nervös. Mest nervös är jag för de hala golven! De var ju försjutton så blanka de kan bli.. Men men, stil är inte lika med säkerhet har jag hört :) Äh, det kommer bli så jäääkla kul det här! Är så sjukt taggad! Ska bli så kul att träffa många som man inte har sett på 2 år, och även andra som kommer vara där! Men kommer nog vara så stressad under kvällen, så ni får ha överseende med det. Kommer att jobba 16-04 idag. Åsa (& Pimmen förstås!) var iallafall den stora ängeln för helgen som ordnade att jag fick låna hennes cykel så jag kan cykla hem om nätterna. Annars hade jag nog blivit tvungen att hyra en rullstol eller nåt, VARNING FÖR DÖDA BEN.

Nej, det här ser vi fram emot! Att få vara med och öppna en nystartad klubb får man nog inte vara med om så många gånger i sitt liv. 

C YA @ Kalas, Vaksalagatan 10-12, Uppsala !!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0