100% Pure

Oh fy fabian vad jag stinker nu. Eller, mitt ansikte stinker för det är inkletat med denna ansiktsmask från eleven. Det är en sjögräsmask som bara innehåller alger och sjögräs, så ni kan tänka er på ett ungefär hur den luktar! Alger & fisk. Jag får kväljningar. Men jag tror på sånt. Ju naturligare desto bättre! 

"Sjögräsmask rik på näringsämnen som avgiftar ansiktsporerna, drar ut toxiner och gör din hy fräsch och ren medan sjögräset ger näring i form av antioxidanter, vitaminer och mineraler. Höga koncentrationer av C-vitamin vårdar skadad hud, återställer elasticiteten och stärker cellstrukturen." Sounds good, huh?


 

Annars då, vad händer i mitt liv? Jag pluggar. Har lämnat in inlämningsavgift 1 av 9, nr 2 är på G. Pluggar som sagt Folkhälsovetenskap A1, på distans. Men det där med självdisiplin är inte min starkaste sida. Ska alltid vara ute i sista sekunden och kommer på massa annat att göra istället för att plugga. Men det som är bra med distans är att jag kan plugga när jag åker ut med Viking Line och jobbar! Det kommer ju bli långa dagar, så då kommer jag ha massa tid att plugga. Men kommer säkerligen hitta på en massa annat då också, om jag känner mig själv rätt. Men bara jag lämnar in uppgifterna i tid, så jag får studiebidrag och användning av mitt kårlegg så är jag nöjd! Har dock inte testat på någon Nation än, men ska försöka med det nu i veckan, på torsdag närmare bestämt. Synd att inte Mikaela har kårlegg, för den pinglan har jag börjat umgåtts mer o mer nu och vi har det jäkligt kul ihop!
Idag förresten så var jag i Stockholm en sväng. Mia was in town så var tvungen att åka och shoppa & luncha lite (mycket!!) med henne. Pratade även om våran resa som kommer att bli av direkt när jag kommer hem från båten. Egypten tror jag det blir. Bara för att komma undan någorlunda billigt men ändå få sol och bad! Sen blir det vår här hemma :D Längtar något så fruktansvärt. Det finns inget bättre än den svenska våren! Nu är jag så less på alla mörka dystra kläder så nu vill jag kunna använda mina nya vårkläder. Speciellt mina favorit-jeans shorts som jag köpte idag på Zara. Ååh.

Nej nu ska jag läsa klart "Snabba Cash" och försöka sova. Imorgon står träning & pluggning på schemat. Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0