Feeling good with Kaiser Chiefs

Åh, jag har kommit in en en Kaiser Chiefs period igen och det får mig att känna mig så glad och lättad på något vis! Lyssnade väldigt mycket på dem för några år sedan, runt när jag gick i ettan på gymnasiet, och då hade jag en väldigt bra period (tyckte jag då). Skolan var superkul med massa nya vänner och killar som var nyfikna på en haha. Kommer ihåg att min MSN ploppade upp med nya killar från skolan varje dag ;) Jag hade jobb på sidan av skolan så jag tyckte jag var jätte rik jämfört med de flesta andra, jag hade Jonas som jag var tillsammans med som alla tjejer i min klass var avundsjuka på och jag bara gled runt med de coola killkompisarna som nyss fått körkort och jag kände mig så cool när jag fick åka med i deras bil (som de lånat av pappa eller hittat på skroten) eftersom det bara var de "populära" tjejerna som fick göra det, haha. Så liten & ynkig man var! Men det var en kul tid och Kaiser Chiefs påminner mig om detta, eller mera om den känslan av ren lycka! Bara det att lycka betyder lite annat än vad det gjorde då, som tur är :)


Kaiser Chiefs - Ruby Ruby Ruby


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0