Friis & Co och Too faced gör mig glad idag

Idag är jag inge glad. Jag har absolut ingen anledning att inte vara glad, så jag vet inte varför jag känner mig såhär. Antagligen för att jag vaknade sjukt trött imorse och har gått som i dvala hela dagen. Kände mig fortfarande bakis från i lördags. Varit väldigt frånvarande. Men man måste ha sådana dagar för att kunna må bra de andra dagarna! Jag har förresten varit på vårdcentralen idag och kollat upp vad som kan vara felet på mig. Har haft problem med magen och lite annat in my body i lite över 2 månader nu, och det är inget jag inte tål, så vad kan det vara? Har trott att det har varit allt strul och oro som pågick för ett tag sen, men det borde isåfall gått över nu. Men men, jag får svaret på tordag, eller, vi har tagit lite prover så att vi förhoppningsvis kan utesluta något på torsdag iallafall. Alltid en bra början.
Jag fick hem en väska från Friis & Co idag som kommer vara min stora favorit i vår + en ögonskuggebox från Too Faced som jag ska exprimentera lite med nu. Det gör mig glad! Vill bli riktigt bra på att lägga grym ögonmake-up så det ska jag öva på nu.



Jätte söt ask irl som innehåller grymma färger,
och som dessutom sitter som sten när man väl applicerat dem!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0