I need some sleep

Blää, jag trodde det bara var något tillfälligt att jag var så nedstämd igår, men det håller i sig idag med. Måste ha någonting med att jag sover så fruktansvärt dåligt om nätterna att göra. Går och lägger mig vid 23 ungefär, ligger och vrider och vänder mig till ca kl 00.30. Somnar, vaknar en kvart senare. Vrider o vänder mig igen, har massa stressiga tankar i huvudet som kommer från drömmarna jag hinner drömma på den där lilla kvarten. Somnar om igen, vaknar efter en timme kanske. Känner runt i sängen med händerna om Jeppus ligger i närheten. Känner hans päls, somnar om. Vaknar igen av jobbiga drömmar. Somnar om. Vaknar när pappa kommer in vid 06 och viskar på Jeppe att han ska komma ut och äta mat. Då tar det lång tid innan jag somnar om igen. Imorse blev jag gråtfärdig för att jag var så trött men att jag inte kunde somna om! Tillslut måste jag ha somnat om igen, för sen vaknar jag vid 10 av att mamma kommer och väcker mig. Då är jag astrött och kan somna om hur lätt som helst. Hinner ju aldrig komma in i någon djup sömn eftersom jag vaknar stup i kvarten. Men sen dess har jag varit vaken iallafall, helt dåsig i huvudet, ser saker i syne och kallsvettas i kroppen. Har legat i soffan och kollat på tv i hopp om att slumra till ett tag, men det går inte. Och det är jobbigt. Tror inte att jag börjar bli sjuk heller, utan det är något annat som spökar. Hoppas det vänder så fort jag kommer ut på båten! Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: josse

men snuttan, ta hand om dig där hemma! du får inte må dåligt av någonting :( saknar dig <3

2010-02-18 @ 08:17:35

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0