Lördagsgodis

Det som är jobbigast under den här båtresan är studierna. Jag har ingen självdisiplin! Och att den pågående uppgift handlar om riksdagen gör inte saken lättare. Elin + politik = falskt. Sen att jag bara har ca 1½ timme på mig per dag gör att allt annat som bloggar, kläder osv är mycket mer intressant att kolla på. Suck. Har iallafall kommit igång med början nu, men efter det tog det stopp. Får hoppas att min smarta bror Martin kan hjälpa mig lite på traven idag då.. 

Till lite positiva tankar: Det är lördag idag! Eftersom Jessica och jag har en sk. hälsoresa här på båten så betyder det att vi får äta vad vi vill idag! Annars har vi ganska strikt på att träna och att inte äta av allt godis, all chokladpudding, alla kakor, tårtor och bullar som alltid finns i mässen. Men idag så, idag finns inga regler! Om jag ska vara ärlig så är jag inte så sugen längre heller, har fått bort det där tunga sötsuget. :) Men, lite choklad eller lakrits från taxfreen är nästan ett måste.


Idag är det jag som är RM/Crew åt Bobban.
Skönt det, för jag lider av jordens träningsvärk i benen.. 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0