M/S Isabella

Hej från världens mättaste Elin!

Igår fick jag och Malin erbjudandet att åka med på en dagskryssning med våra båtar som vi ska jobba med 19 feb-14 mars. 24 dagar i sträck, utan att gå i land en enda gång. Det kommer bli en utmaning, men det kommer samtidigt bli väligt kul och nyttigt för en själv! Chefen för Viking Lines _någonting_ åkte med oss igår och hon bjöd på hela dagen. Då menar jag inte att hon bjöd på sig själv, utan förutom att vi fick en dagslön för att vi följde med så bjöd hon på mat och annat ät-och drickbart för säkert flera tusen kronor! Har aldrig ätit så mycket och så gott och så många gånger under en dag, så jag vaknade proppmätt i morse till och med. Malin och jag var tvungna att lägga oss i en hytt några timmar för att vila våra onda magar. Låg bara och skrattade och hade ont, haha. Tur att det mesta var nyttiga saker, annars hade man fått lite smått panik att man skulle gå upp flera hundra kilo på den här komande resan! Det var en väldigt intressant dag måste jag säga, och jag är så glad att jag åkte med! Hade blivit lite smått panik om vi kommer där den 19:e och inte vet någonting. Personalen hade höjt kraven på oss denna gång så att allt ska bli så bra som möjligt! De ska inte få bli besvikna på oss kan jag lova. Jag jobbar med goaste Jessica, så inget kan ju faktiskt gå fel när man har så positiva människor runt omkring sig!  

För att gå tillbaka till den där maten som fortfarande ligger kvar i magen min.... GYMMET NÄSTA! För att dessutom få energi till att plugga innan jag ska gå ut med Mikkis ikväll! Go'fredag på er!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0