Att kunna acceptera ett Nej

Gud så less jag blir. Att ett litet nej kan skapa ett sådant tjaffs. Om man får ont i magen av att umgås med vissa människor som gör en illa ska man väl inte behöva bli tvingad till det? Ett nej är ett nej, och det ska räcka med att säga nej en gång. Mitt nyårslöfte är att bara vistas med folk jag tycker om och mår bra av. Ingen ska få trycka ner mig, det har jag sagt många gånger och står fast vid det och jag har lyckats hittills! 

Tjejer tjejer, ibland önskar jag att jag vore kille. De har inte sådana här onödigt-tjaffs-problem! Ett slag sen är man vänner igen ;) hehe.

Jag har iallafall fått hem mitt Aloe Vera-paket idag så jag har massa att gå igenom. Grundläggande Folkhälsovetenskaps-boken kommer imorgon också, så nu har jag fullt upp och har inte tid att tänka över sånt här som ändå inte leder någon vart. Hoppas iallafall att det blir trevligt ikväll för Sara & de andra, men det tvivlar jag inte ens på :)   




 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0