Avatar

Go kväll kära läsare.
Sitter här hos Isaac och väntar på att han ska duscha klart. Jag kom precis hit och snart kommer det hit lite folk så ska vi se på Avatar (och så ser jag att Isaac har lagat kinamat och har köpt chips och massa gott, iiih). Men om jag känner mig rätt så kommer jag säkert somna framför filmen, för idag har jag varit hur trött som helst! Mina ögon har sett helt förjäkliga ut. Blev inte så mycket sömn inatt, med 2 storsnarkare bredvid mig hehe. Sen med all stress och grejs som har varit nu så börjar kroppen säga ifrån. Men det var riktigt skönt att få vara hemma i Bullens nya lägenhet, där Joshen (?) också var. Lite mer "normala" människor om man får säga så. Och det var så skönt att komma till ett hem där ingen röker inne! Gosh, är så trött på det. Likaså här hos Isaac. Man njuter av doften och slipper känna sig så ofräsch hela tiden. Jaja nog babblat om det. Tänkte bara skriva av mig lite så att ni vet att jag lever. Det är helg nu och ser fram emot att få sova en hel natt, helst utan mardrömmar. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, kom bara på en sak: har du fått pengar för mobilen? Vi skulle ju skicka iväg paketet. Ha det bäst.

2010-01-10 @ 17:20:15

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0