I'm still an animal

Det här kommer verkligen bli en nystart i mitt liv. Jag känner mig redan som en ny människa trots att jag inte har börjat med något av det jag ska göra än.

Idag såg jag av en slump att jag kommit in på 15 p Folkhälsovetenskap A1, på Uppsala Universitet. Kommer studera helt på distans, 50% takt. Från v 3-23. Det ska jag alltså börja med direkt när jag kommer hem från Oslo. Ser verkligen fram emot det!

Sen ska jag börja använda och ev. sälja Aloe Vera. Jag älskar sånt här med hälsogrejer och vill också att andra ska få upp ögonen för det. Har tänkt på det tidigare men har aldrig tagit tag i det.

Men först väntar Oslo. Åker imorgon kl 11.30 från el Stockholmo och kommer hem om ca 10 dagar. Kommer bli en lite spännande tripp då jag kommer bo hos Mehdi och hans pitbull Diamond, som jag endast har träffat två gånger, typ i en kvart sammanlagt. Men det är alltid kul med nya människor och han verkar som en väldigt omtänksam, kul och mogen kille. Säkert farlig också, så det gäller att jag inte kommer i okant med honom ;) *skämt o sido, vet att mina parents är lite skeptiska mot detta* Men jag är van att handskas med sådana här typer av människor och de har varit bland de roligaste & omtänksammaste människor jag träffat. Dock skulle jag inte vilja vara en kille som blir osams med dem, då kan det nog gå rätt illa hehe. Nej, det är kul att ge sig på lite utmaningar ibland. Varför alltid välja de säkra korten före de osäkra? Då utvecklas man inte! Jag har ju ändå Petter & Bullen som reserver :)

Nu ska jag fortsätta packa, så jag hör av mig igen när jag är i Norwaaaay.


Au Revoir


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 14:18:03

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0