Eight days a week

Hej hallå.
Nu sitter jag på BK med min lilla laptop & en kaffe och försöker fördriva tiden lite. Snacka om att Oslo är tråkigt när alla mina underbaringar har flyttat! Alla har verkligen flyttat nu känns det som. Iallafall dem man umgicks på vardagarna med förr. Trist. Men men, dagarna rullar på ändå och jag försöker sysselsätta mig hela tiden så att det ska gå lite snabbare. Ska b la gå ner på Karl Johan snart och köpa en urmysig tröja som jag hittade på Bik Bok. Åååh, den skulle jag kunna bo i jämt! Det är så det ska kännas när man vet att man köper rätt kläder som man inte lägger längst ner i garderoben efter man har använt den en gång. Sen ska jag nog ta och hälsa på Mehdi och gänget ikväll. Det blev inte så att jag bodde där längre än 1 natt av olika anledningar. Jag kände inte att jag ville ha alla mina saker där när jag åkte och jobbade osv. Hans vänner kändes inte som att man kunde lita på i alla lägen, så jag fick flytta in hos Petter istället. Så nu känner jag mig lite säkrare och har lite lugnare runt omkring mig. Men umgås lite med Mehdi och dem iallafall, de är riktigt trevliga och översociala, men kändes bara inte bekvämt att bo där. Hunden Diamond har verkligen satt sin plats i mitt hjärta också. Hur mysig som helst, och det är nog den mest lydiga hunden jag mött i hela mitt liv. Så han saknar jag mest av dem alla, haha ;)

Igår hade jag också en dag med Michelle. Jag var ledig igår och idag, så vi tog en tripp till IKEA och åkte runt lite i hennes bil. Blev bjuden på middag hemma hos hennes Håkan på kvällen, drack lite vin till och bara hade det trevligt. Efter det åkte jag hem till Petter och såg Flickan som lekte med elden. Jag borde vara den sista som har sett den, men jag är nog glad över att jag aldrig läste ut boken före jag såg filmen. Jag verkar liksom vara den enda som inte blev besviken på filmen! Jag tyckte den var riktigt bra.

Nej, nu ska jag gå och ta ut pengar och köpa den där tröjan! Imorgon blir det jobb och bowling med Isaac på kvällen. Bara 8 dagar tills jag kommer hem nu och får starta upp mitt nya liv! *räknar ner*
Ha de.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo! Äntligen ledig. Idag är det faktiskt riktigt skönt ute. Bara 10 gr. kallt!!! Igår var det 23 gr. Så idag kan Jeppe gå ut utan strumpor. Ska åka hem till farmor o hjälpa henne att byta julklappen hon fick av oss. Synd att "dina tjejer" har åkt hem, men du får försöka fördriva tiden ändå, det tror jag att du fixar. Det är ju bara en vecka kvar. Ha det bäst.

2010-01-07 @ 09:45:35

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0