I made it!

Hej!
Nu sitter jag på tågstationen och väntar på att klockan ska bli 22.30, för då ska jag gå över till busstationen och sätta mig på bussen hem :) 23.00 går bussen, och kommer förhoppningsvis vara hemma i Östervåla kl 9.00 imorgonbitti. Lång resa som väntar. Men jag tycker det är rätt mysigt att åka buss på vintern när man har sin gosiga vinterjacka att mysa & sova i. Känner mig väldigt trött också så kommer nog sova mestadels, skönt.

Fick iallafall ett jättefint "tack och hejdå" på jobbet idag. Chefen höll ett fint tal för mig vid lunchen, och de hade önskat att jag skulle stanna. Sen bjöd de på chokladkaka, så fick jag massa kramar och en present som bestod av en fin tavla av någon norsk känd konstnär. Så fint av dem! Jag blev nästan lite rörd! Men nu är det dags att åka hem och börja om från början, lämna allt bakom mig, börja på mitt nya liv. Det kommer bli SÅ bra!

Nu låser jag bloggen, så ni som inte har lösenord, synd för er ;) 
Bye! See you in Sweden!


 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0