Jag är en flykting

Hei på deg.
Ännu en dag har passerat, snart. Och nu börjar det kännas bättre med allt. Hade lite smått panik i början, men nu ser jag att dagarna går frammåt och jag har fått fler saker att göra och fler saker att se fram emot. Idag ringde Klara och frågade om jag ville komma över på fika hos dem på Majorstuen. Självklart vill jag det, det var huuur länge sedan som helst som jag träffade dem så det ska bli riktigt trevligt! Sedan ska jag (flyktingen själv) gå till Bullen, eller Mikael som han heter, och få sova där i natt. Petter har sin käreste hos sig och ville vara lite ensam med henne, vilket jag förstår, så nu har jag tagit min tandborste och ska slå läger på ett annat ställe. JAG KÄNNER MIG SOM EN FLYKTING. Men från och med imorgon ska jag slippa att flytta på mig nå mer, för då kan jag bo hos Petter tills jag åker hem.

Förresten, jag har fått jobbet på Viking Line med Byggare Bob M&G 19 feb-14 mars! Wiie. Money money money. Hoppas det inte krockar med något fast-erbjudande-jobb, då kör det ihop sig lite. Men det är iallafall en ekonomisk säkerhet oavsett! Nu ska jag bege mig till Klara, see u.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, det har varit roligt att jobba där :) Men nu blir det inget mer, lite skönt faktiskt för jobbigt är det ju hehe.

2010-01-08 @ 14:02:51
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0