Min helg

Tack denna härliga söndag för att jag inte har mått dåligt efter utgången igår! Inte ens en gnutta huvudvärk har jag haft, och det känns väldigt konstigt måste jag säga. Men underbart!

I fredags åkte jag till Eskilstuna för att jobba som Svampbob Fyrkant & Fiffi på lördagen i Tuna Parks köpcentrum. Fick sova i en alldeles egen svit och åt hur god kvällsmat och frukost som helst. Fick jobba med min chef Paul då jag skulle få en liten upplärning inför Viking Line-jobbet som jag ska på 19 feb - 14 mars. Det krävs lite extra för att jobba på båten, så han måste kolla hur man jobbar från och med nu, så att han vet att han inte skickar iväg några som bara kör vanligt race med Meet & Greet. Men han tyckte att jag gjorde ett väldigt bra jobb så nu kan jag åka tryggt iväg på båten, sa han. Sjukt att jag jobbat för Junior i snart 2 år och inte fått någon utbildning förrän nu.. Dock kommer jag nog inte orka ha en sådan energi som jag hade i Eskilstuna, i de där 24 dagarna i sträck, men man kan ju göra ett gott intryck iallafall :)  

Efter att ha kommit hem från E-tuna var det bråttom iväg för att möta upp Mikaela på Terassen i Uppsala. Hade egentligen ångrat mig att jag skulle gå ut eftersom jag var alldeles för trött och hade alldeles för lite tid på mig att fixa iordning mig, men jag är glad att jag åkte in ändå! Malin kom också dit efter ett tag så vi tre satt där och beställde in goda mixade drinkar och bestämde oss för att prova på Oasia, som har blivit utsedd till årets bar. Men där inne var det 23, så vi kom inte in. Nu har man den där åldern att man är för ung för 23-25 års ställerna, men känner sig för gammal för 20 års ställerna, lite trist. Men det slutade med att vi gick till Kalas, som har varit ett väldigt billigt alternativ för mig som jobbat där. Efter att jag sa upp mig på nyårsdagen så har jag haft en känsla att jag inte varit välkommen där längre, speciellt inte av min chef, men tjii fick jag! Jag kom in gratis, fick gratis garderob, halva priset i baren och mina gamla kollegor & chefen var bara hur bra som helst! Men vurpan som Mikkis & Malin gjorde när de skulle upp på högtalarna och dansa var det absolut bästa på hela kvällen, som jag skrattade! :D Sen var bussresan hem också väldigt underhållande! Nej, tack tjejer för en kul kväll!  
 


Vi igår, lördagen 30/1.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0