Taxfree

Då är det bara 2 dagar kvar tills jag stiger i land på riktigt i Stockholms hamn. Kl 06.30 på måndag för att vara exakt. Så ikväll har ena barnledaren, Sara, sagt att vi ska vara i baren uppe på däck 8 kl 00.00 i natt, så vi får se vad som händer då :)

Annars fick jag en liten överraskning tidigare i veckan. Gick in på taxfreen och skulle shoppa loss lite. Köpte parfym, en väska (se nedan), foundation och lite alkohol. Vi visste att vi skulle få bra rabatt då vi har ett personalkort, men såhär bra rabatt trodde jag inte! Alkoholen som jag köpte fick jag typ 75 % rabatt på vilket är sjukt bra! Synd bara att jag inte har mer plats i väskan, men till nästa gång får jag lämna halva väskan tom för att få plats med mer taxfree :)

Nu är det dags för morgonlek i lekrummet. Börjar bli så sliten och trött nu, så vi går verkligen på våran sista energi nu (som knappt finns längre) Men idag är det näst sista dagen att jobba så det är bara att hålla ut!

C u.  


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0