Hemma med en ny garderob

Då var jag hemma igen. Känns konstigt, samtidigt som det känns som att vi aldrig har varit på båten. Jag har hamnat i något slags koma/jet-lag/utmatthet för jag är så sjukt trött! I och för sig har det inte blivit så mycket sömn sen i lördags, så det kan vara därför. Vi var ju ut i lördags och firade lite med kollegorna på båten. Vi fick 2 drinkkiikuponkii var - jag blev tvingad av Sara (våran lekledare) att ta long irland ice tee, och så blev det alltså och de satte ju sina spår kan man väl säga. Blev bjuden på massa annat också och jag gjorde inte av med en enda krona. Hade iallafall grymt kul och båten var fullproppad med festglada människor och man lärde känna ännu fler som jobbar ombord! Kom inte i säng förrän vid halv 6 på morgonen och jag skulle vara i Bob kl. 9.. Det gick förvånadsvärt bra, men sen var jag död resten av dagen. Ena lekledaren kom och pussade mig på pannan för hon såg hur ont i huvudet jag hade, haha. Sån tur var behövde vi bara jobba en halvtimme till på kvällen, och sen blev vi bjudna på trerätters middag för över 600 kr var (!) av Mikko (kryssningsvärden) efter det, fick massa massa beröm och presentkort på en kryssning, 2-4 personer! Så snällt! Kul att höra att de är så nöjda. Vi får ju komma tillbaka till påsk, underbart! Saknar faktiskt båten redan. Men nu blir det till att slappna av och njuta av att vara lite ledig de här 2½ veckorna innan jag åker igen. Har massa saker att fixa här hemma.

Förresten så väntade massa paket innehållande kläder på mig när jag kom hem idag, så nu börjar det bli vår i min garderob :) B la de här två söta klänningarna låg på min säng:

Embroidery Halter Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM

 

Lace Shoulder Dress SEK 199, Club L - NELLY.COM

  

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0