Varning för känsliga tittare

Alltså, nu måste jag få ur mig det här. Människor kan vara det värsta jag vet! Man har ju sett alla vidriga videor om hur päls-industrin går till väga och hur stackars djuren blir flådda, levande, av oss människor. Man har sett hur små stackars valpar blir utslängda nedför höga stup, hur katter blir slängda i glascointenrar och hur människor kastar sten på andra små oskyldiga djur. Jag mår dåligt bara jag tänker på det. Vilka kräk det finns. Många säger även att "Nej, jag vill inte titta", men jag tycker att det är viktigt att vi verkligen får upp ögonen för detta, annars finns risken att man inte förstår hur allvarligt det faktiskt är.

Människor är djurens värsta fiende, men här finns också bevis på att den vuxna människan är barnens värsta fiende! Vill bara spy på denna människa som gör såhär mot sitt barn! En förälder är barnents stora och enda trygghet. Varför, varför, varför gör man såhär? Det är så jäkla fegt att gå på ett barn som inte kan försvara sig. Det finns inga ord på hur arg jag blir.  

Varning för känsliga tittare.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch det var det vidrigaste jag sett!!!! Var har du fått tag på det här, fy så hemskt jag fick ont i magen.Usch usch jag blev alldeles skakig. Nej nej det kan inte vara en riktig film.

2010-04-03 @ 22:46:50

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0