Farsdag

Hello babes.
Hoppas att allt är bra med er, och att ni är redo för en ny vecka.
Nu har även den här helgen passerat, och den har varit väldigt bra.

I fredags var jag som sagt ut med Linda, och vi hade det skoj! Satt hemma hos henne först och förfestade till Lasse, vilket man då aldrig kan misslyckas : ) Vi gick sedan vidare till Lotus, där det som vanligt mest var tandställningar överallt, men vi hade det kul ändå.
nattbussen hem somnade man såklart, så än en gång vaknade jag (vi) i Tärnsjö. Läs här om förra gången. Skillnaden var att jag inte hoppade ur bussen och började gå hem den här gången, utan jag gick raka vägen fram till busschauffören, skällde ut honom och tvingade honom att köra tillbaka till mitt hem. And so he did. :P
När vi hoppade av bussen hade det helt plötsligt blivit vinter! Och där gick jag med mina stövlar som tog ett steg fram och två steg bak. Dags att köpa nya tror jag..

Annars har helgen varit lugn. Kollat på massa filmer och bara gottat och laddat upp för en hård arbetsvecka.

Ni har väl inte glömt bort att det är farsdag idag? Det märks iallafall i min mage. Har ätit och fikat hela dagen lång :P Och självklart fick bästa pappa en stor bukett med rosor av mig!

image1081
Jag & Linda från i fredags (Det blev tyvärr inte så många fler kort)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, somna du igen, tok du är. men du var ju pissfull också. du höll ju på att ramla tre gånger innan du kom fram till bussen.

2007-11-12 @ 12:46:30
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0