Finns spöken?

God morgon!
Drömde massa konstiga drömmar i natt och helt plötsligt vaknade jag med en skum känsla i kroppen. Anders, ni vet killen som bodde här innan jul men som dog förr förra veckan. Var han där? Var han i mitt rum? Stod han bredvid min säng? Burr.. ingen rolig känsla alls! In med fötterna, armarna & huvudet under täcket och tillslut lyckades jag somna om på något vis. Vaknade och var pigg som aldrig förr och kände lyckan av att det var fredag!

Kvällen igår var iallafall helt toppen! Jag, Lotta & Malin gick till en indisk restaurang där vi åt & drack gott. Satt kvar i nästan 3 timmar och bara pratade. Urmysigt. Dock glömde vi bort många gånger att vi satt bredvid en kina familj som försökte ha en alla hjärtans dags middag. Då kanske de inte ville höra på vissa av våra samtalsämnen, haha. Notan var heller inte så rolig att få : ) men det får det vara värt!

I helgen får jag finbesök igen. Robin & Danne kommer och ska göra Oslo osäkert med oss. Jag får även min kamera ikväll : ) Kan det bli en bättre fredag?

image1491


Kommentarer
Postat av: hanna

MEN ELLER HUR, VADÅ RESTAURANG LIKSOM!?! :P

Alltså Sara snackar om att hon hittar massa stugor, även pensionat nånting. Jag ska be henne visa mig i morgon. För jag hittar inte mycket. HUSBIL VORE VÄL COOLT ANNARS?

2008-02-15 @ 08:58:17
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

Postat av: sara
www.gotland.info/bo-boende.php

KOLLA DÄR, finns massa bra stugor (typ campingstugor) att bo i, tex jättenära tofta strand. tror de bli nice. ungefär samma pris plus att vi inte behöver bo i en vecka dårå. MEN HUSVAGN lät nice, tror jag skulle vara grym på de faktikst :P

2008-02-15 @ 09:26:20
Postat av: sara the lyricmaster

i en husvagn, i en husvagn i en husvagn åker jag. jag kör över ängar, jag kör in på sibylla och köper mig en körv (OCH EN PIGGELIN!!!) i en husvagn i en husvagn åker jag. den är blå som himmelen och gul som solen, för jag åker i min husvagn :) jag tutar och kör och alla sjunger i KÖÖÖÖÖÖR :
i en husvagn , i en husvagn i en husvagn åker jag!!!!

2008-02-15 @ 10:04:55
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

JAG TROR VI MÅSTE LÄRA OSS SARAS SÅNG NU, OBSERVERA BARA ATT DET SKA VARA HUSBIL (!!!). Farväl.

2008-02-15 @ 10:10:09
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hallo, hallo hoppas ni får en trevlig helg. Hälsa Robin o Danne. Vi ska till Martin o Jenny och titta på ett hus i Årsunda. Vadå köra husbil el. husvagn!!!!!!!! Vem kör, vem kan köra HJÄLP!!!!!

2008-02-15 @ 12:21:51

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0